dimecres, 10 de desembre del 2008

Hui va d'imatges. Blade Runner

He entrat per finalitzar la tasca del mòdul, però ves per on m'he posat a navegar per la blogosfera i he visitat blogs d'il.lustradors. Supose que m'interessen aquestos llocs per vore allò que la imaginació dels dibuixants ens ofereixen i que evidentment mai podré fer( sóc un negat, per al dibuix). Us en vull ressenyar un que m'ha agradat molt. Es tracta d'un projecte col.laboratiu curiós, diferents dibuixants participen sobre un tema comú amb diferents creacions. S'anomena LA PUERTA DE TANHÄUSER, i per subtítol porta Blog de ilustración colectivo.




El nom del blog m'ha sorprés, però em sonava. El mateix blog portava la solució: estava extret de les paraules finals d'una gran pel.lícula BLADE RUNNER, i que ací s'usen com a lema. Molts sabreu que aquesta pel.lícula està basada en un dels més reconeguts mestres de la ciència ficció: Phil.K.Dick i la novel.la ¿Sueñan los androides con ovejas eléctricas?, o en Proa Els androides somien xais elèctrics?

Podeu detindre's una mica i gaudir d'aquesta, per a mi, magnífica exaltació de la vida

1 comentari:

Unknown ha dit...

Seràs negat per al dibuix, però tens bon ull. Molt interessant!!!